Από 14 Μαΐου έως 31 Μαΐου 2018 η «Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης»

(Εγκύκλιος Φ1α/73611/Δ4/09-05-2018 του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων)

Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημοσίων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2018-2019, υποβάλλουν , «Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από τη 14η Μαΐου και ώρα 10:00 έως την 31η Μαΐου 2018 και ώρα 14:00. Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/τριών την ηλεκτρονική δήλωση προτίμησης καταθέτουν οι κηδεμόνες τους. Επισημαίνεται ότι α) αναφορικά με τα Γ/σια, Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών οι οποίοι φοιτούν στη Γ’ Τάξη κατά το τρέχον σχολικό έτος 2017-18 και β) αναφορικά με τις ΣΜΕΑΕ Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών που τώρα φοιτούν στη Γ’ τάξη Ειδικού Γυμνασίου ή Δ’ τάξη Γυμνασίου Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Λυκείου και επιθυμούν να φοιτήσουν σε ΓΕ.Λ./ΕΠΑ.Λ.

Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης υποβάλλουν και οι γονείς/κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών που φοιτούν στη Γ΄ Τάξη Γυμνασίου , στην Α΄ Λυκείου και στη Β΄ Λυκείου σε Πειραματικά, Πρότυπα, Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία κατά το τρέχον σχολικό έτος 2017-18.

Από τη 14η έως την 23η Μαΐου 2018 οι Διευθυντές/ντριες των ΕΠΑ.Λ. θα πρέπει να καταχωρίσουν τον συνολικό αριθμό των Τμημάτων της Α’ Τάξης, των Τμημάτων των Τομέων της Β’ Τάξης και των Τμημάτων των Ειδικοτήτων της Γ’ Τάξης που δύναται να φιλοξενήσει η σχολική τους μονάδα βάσει των αιθουσών διδασκαλίας θεωρητικών μαθημάτων που διαθέτει. Κατά την παραπάνω διαδικασία, πρέπει να ληφθεί υπόψη η δυνατότητα κάλυψης της διδασκαλίας των εργαστηριακών μαθημάτων από τα Εργαστηριακά Κέντρα.

Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis). Στην περίπτωση ανήλικου/ης μαθητή/τριας ή ενήλικου προστατευόμενου μέλους το οποίο δε διαθέτει κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), χρησιμοποιούνται αποκλειστικά οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδεμόνα ή του κατά το νόμο υπεύθυνου αντίστοιχα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα Myschool. Στην περίπτωση αυτή, απαιτείται αποδεικτικό έγγραφο δημόσιας αρχής για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο σχολείο.

Επίσης, στην περίπτωση κατά την οποία οι αιτούντες/αιτούσες κηδεμόνες ή ενήλικοι/ες μαθητές/τριες δεν διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.

Εφιστάται η προσοχή, σε περίπτωση γονέων/κηδεμόνων των οποίων τα ατομικά στοιχεία αναγράφονται στο ΓΓΠΣ (taxis) με λατινικούς χαρακτήρες, να ενημερώσουν τον Δ/ντή / Δ/ντρια της σχολικής μονάδας προκειμένου ο/ η τελευταίος/α να καταχωρίσει τα παραπάνω στοιχεία στο ΠΣ Myschool στα πεδία :Όνομα κηδεμόνα – Επώνυμο κηδεμόνα της Καρτέλας Οικογενειακά Στοιχεία, όπως εμφανίζονται στο ΓΓΠΣ (taxis).

Οι Διευθυντές/ντριες των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων ή Επαγγελματικών Λυκείων διευκολύνουν τους κηδεμόνες που δηλώνουν αδυναμία να υποβάλουν μόνοι τους την Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής – Δήλωση προτίμησης. Η Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης υποβάλλεται από τον κηδεμόνα που έχει δηλωθεί στο πληροφοριακό σύστημα Μyschool.

Οι αιτούντες/αιτούσες κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή e-εγγραφές θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις τάξεις, τα μαθήματα επιλογής, την ομάδα προσανατολισμού των ΓΕ.Λ., τους τομείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. στις οποίες δικαιούνται να εγγραφούν.

Διαβάστε την εγκύκλιο με αναλυτικές οδηγίες εδώ

Σύμφωνα με νεότερο έγγραφο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων (Φ1α/75465/Δ4/10-05-2018):

Κατόπιν ενημέρωσης από την Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανάπτυξης Εφαρμογών του ΥΠ.Π.Ε.Θ., ότι έχουν ήδη υποβληθεί ηλεκτρονικές αιτήσεις εγγραφής-δηλώσεις προτίμησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση https: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr, σας επισημαίνουμε ότι οι ηλεκτρονικές αιτήσεις-δηλώσεις εγγραφής υποβάλλονται κατά τα χρονικά διαστήματα που ορίζονται στην υπ’ αριθμ. Φ1α/73611/Δ4/09-05-2018 εγκύκλιό μας. (έναρξη 14/5/2018)

Τυχόν ηλεκτρονικές αιτήσεις – δηλώσεις εγγραφής που υποβλήθηκαν πριν την 14η Μαΐου, θα διαγραφούν. Όσοι/ες υπέβαλαν αίτηση πριν την εν λόγω ημερομηνία έναρξης θα πρέπει να τις υποβάλουν εκ νέου μέσα στο οριζόμενο χρονικό διάστημα.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αρέσει σε %d bloggers: