Peer Teaching: Adaptability

ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ

     Στις 21 Μαΐου 2018, οι μαθήτριες Βίβιαν Πηλάκη (Β3) και Μαριανίνα Κομπορόζου (Α2) παρουσίασαν στο τμήμα Β3 την ενότητα “Ικανότητα Προσαρμογής”.  Στην πρώτη δραστηριότητα, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ζευγάρια, κάθισαν ο ένας απέναντι από τον άλλο και άρχισαν να συζητούν για οποιοδήποτε θέμα ήθελαν. Μετά από ενάμισι λεπτό, οι μισοί μαθητές έπρεπε να αλλάξουν θρανίο και συνομιλητή και να προσαρμοστούν στο θέμα συζήτησης που προϋπήρχε στο νέο τους θρανίο. Ο συνομιλητής που δεν μετακινείται κρατά σημειώσεις για την ικανότητα προσαρμογής κάθε νεοφερμένου σε μια καινούρια για αυτόν συζήτηση. Η περιστροφή συνεχίστηκε μέχρις ότου όλοι οι μαθητές να καθίσουν σε όλα τα θρανία και να συζητήσουν για ενάμισι λεπτό. Μετά το τέλος της δραστηριότητας οι μαθητές ανέφεραν τι ακριβώς τους δυσκόλεψε κατά τη διάρκεια προσαρμογής σε διαφορετικές συζητήσεις.

     Στην επόμενη δραστηριότητα, οι μαθητές χωρίστηκαν σε ομάδες των 5-6 ατόμων και έπρεπε να σκεφτούν πιθανές χρήσεις για ορισμένα αντικείμενα, διαφορετικές από τη συνηθισμένη τους. Κατόπιν, συζήτησαν τις απαντήσεις τους και έγραψαν στον πίνακα τις πιο λογικές, χρήσιμες και ενδιαφέρουσες χρήσεις. Τέλος, ζητήθηκε στις ομάδες να γράψουν μια ιστορία με τις πιο λογικές χρήσεις των δοθέντων αντικειμένων.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αρέσει σε %d bloggers: