Με το 4ο……..και ακαδημαϊκά!!!!!
Μετά το τέλος των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων, μπήκαμε στον «πειρασμό» να αποτιμήσουμε την επίδοση των φετινών τελειόφοιτων υποψηφίων μας σε σύγκριση με τις επιδόσεις όλων των υποψηφίων ανά μάθημα, όπως αυτές ανακοινώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας!!!!!
–Η «ταυτότητα» της στατιστικής επεξεργασίας!!-
Θέλοντας να βάλουμε έναν πήχη επιδόσεων, πάνω από τον οποίο κρίνουμε πως «η δουλειά….….περατώθηκε καλώς», εξετάσαμε το πλήθος των γραπτών ανά μάθημα και κατεύθυνση άνω του 16 (80/100) για τους τελειόφοιτους του σχολείου μας, δηλαδή μόνο για τα παιδιά που έδωσαν φέτος, 1η φορά Πανελλαδικές, σε σύγκριση με το σύνολο των γραπτών του σχολείου μας.
Δεν περιλάβαμε επομένως στη στατιστική μας επεξεργασία, τις επιδόσεις των αποφοίτων του σχολείου μας, παιδιών δηλαδή που έδιναν για δεύτερη ή και τρίτη φορά εξετάσεις. Σκοπός μας, ήταν να δούμε το επίπεδο που μπορούμε να φτάσουμε με τους μαθητές μας, όταν τα παιδιά μπαίνουν για πρώτη φορά στη βάσανο των εξετάσεων.
Στο σημείο αυτό πρέπει να τονίσουμε πως τα στατιστικά πανελλαδικά στοιχεία του παραθέτει το Υπουργείο αφορούν το σύνολο των φετινών γραπτών, τόσο τελειοφοίτων όσο και αποφοίτων! Αφορά επομένως και επιδόσεις παιδιών που έχουν δώσει Πανελλαδικές εξετάσεις πάνω από μία φορές και είχαν ξανά επαφή με την πολυπλοκότητα της ύλης και το επίπονο της διαδικασίας!!
–Συμπεράσματα!!!-
Αναλύοντας με τον τρόπο αυτό τα αποτελέσματα των υποψηφίων, (βλέπε Πίνακα Α και Διάγραμμα 1) διαπιστώσαμε με ένα μεγάλο χαμόγελο πως σε 8 από τα 11 αντικείμενα στα οποία εξετάστηκαν, τα παιδιά του 4ο ΓΕΛ Ζωγράφου παρουσιάζουν επιδόσεις στην περιοχή 80-100 μόρια, σε ποσοστά υψηλότερα του μέσου όρου πανελλαδικά!!!
Υπάρχουν δε αντικείμενα όπως τα Μαθηματικά, η Φυσική, τα Αρχαία και τα Λατινικά που η διαφορά επιδόσεων υπερβαίνει το 5%!!!
Τι να πούμε πλέον!!! Οι αριθμοί… μίλησαν!!! Και εις ανώτερα παιδιά!!
Πίνακας Α.
ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ 1
Πρέπει να συνδεθείτε για να σχολιάσετε.