Β΄ Φάση Ηλεκτρονικών Εγγραφών στην Ηλεκτρονική Εφαρμογή E-εγγραφές

Οι μαθητές/τριες που δεν πρόλαβαν να κάνουν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής μπορούν να την υποβάλουν κατά τη δεύτερη περίοδο των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων Εγγραφής στο e-εγγραφές από την Τρίτη 25 Ιουνίου 2019 (09.00) έως και την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019 (23.59).

Οι μαθητές/τριες που απορρίφθηκαν και έχουν υποβάλει ήδη αίτηση μπορούν να κάνουν διαγραφή της υπάρχουσας αίτησης και νέα αίτηση κατά τη δεύτερη περίοδο των Ηλεκτρονικών Αιτήσεων Εγγραφής στο e-εγγραφές από την Τρίτη 25 Ιουνίου 2019 (9.00 π.μ.) έως και την Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019 (23.59).

Οι μαθητές/τριες που πρέπει να επανεξεταστούν στην ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου και έχουν υποβάλει ήδη αίτηση, εφόσον προβιβαστούν, θα κατανεμηθούν στη δεύτερη κατανομή (1-3 Ιουλίου 2019). Σε περίπτωση που δεν προβιβαστούν: α. για τους/τις μαθητές/τριες της Α΄ και Β΄ Λυκείου δίνεται η δυνατότητα να διαγράψουν την υπάρχουσα αίτηση και να υποβάλουν νέα αίτηση στην ηλεκτρονική εφαρμογή e- εγγραφές και β. για τους/τις μαθητές/τριες της Γ΄ Γυμνασίου και για όσους/ες προβλέπεται να εξεταστούν στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου, οι αιτήσεις τους παραμένουν σε εκκρεμότητα μέχρι και την ολοκλήρωση της εν λόγω εξεταστικής.

Δυνατότητα Διαγραφής Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής και Υποβολής Νέας Αίτησης

  • Οι μαθητές/τριες που υπέβαλαν Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής κατά την Α’ περίοδο εγγραφών (22-05-2019 έως 17-06-2019) και έχουν κατανεμηθεί στην Α’ φάση μπορούν να διαγράψουν την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής και να υποβάλουν νέα αίτηση μόνο λόγω αλλαγής τύπου λυκείου (ΕΠΑ.Λ., Εσπερινό/Ημερήσιο). Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει να αποστέλλουν Υπεύθυνη Δήλωση με email στο egelhelp@minedu.gov.gr ή με φαξ στο 2103443390, με την οποία θα ζητούν τη διαγραφή της αίτησής τους, προκειμένου να υποβάλουν νέα αίτηση για άλλο τύπο σχολείου. Στη συνέχεια, θα μπορούν κατά τη δεύτερη περίοδο εγγραφών (25-06-2019 έως 28-06-2019) να υποβάλουν νέα αίτηση για τον τύπο σχολείου που επιθυμούν μέσω της εφαρμογής e- εγγραφές.
  • Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια εκ παραδρομής έχει δηλώσει λάθος τάξη και δεν έχει κατανεμηθεί, θα πρέπει να απευθύνεται στο helpdesk της εφαρμογής e- εγγραφές στο 2103443911 ή με email στο egelhelp@minedu.gov.gr .
  • Σε περίπτωση που ένας/μία μαθητής/τρια εκ παραδρομής έχει δηλώσει λάθος τάξη και έχει κατανεμηθεί, θα πρέπει να απευθύνεται στον/η Διευθυντή/ντρια του σχολείου, ο/η οποίος/α έχει τη δυνατότητα μετά τον έλεγχο των δικαιολογητικών και με Υπεύθυνη Δήλωση του/της μαθητή/τριας αν είναι ενήλικος/η ή του/της κηδεμόνα του/της αν είναι ανήλικος/η, να κάνει μετάπτωση της αίτησης σε ΜΗ ΕΓΚΥΡΗ κατάσταση. Στη συνέχεια, ο/η συγκεκριμένος/η μαθητής/τρια θα έχει το δικαίωμα διαγραφής της υποβληθείσας αίτησής του/της και υποβολής νέας αίτησης, απευθείας μέσω της εφαρμογής e- εγγραφές κατά τη δεύτερη περίοδο εγγραφών (25-06-2019 έως 28-06-2019).
  • Οι μαθητές/τριες που θα υποβάλουν εκ νέου Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής στη Β’ φάση των ηλεκτρονικών εγγραφών, όσο είναι ενεργοποιημένη η εφαρμογή e-εγγραφές για υποβολή αιτήσεων, θα μπορούν να τροποποιούν/διαγράφουν την αίτησή τους.

Διαβάστε ολόκληρη την εγκύκλιο εδώ (179ΚΒ)

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

Αρέσει σε %d bloggers: