Συμμετοχή του 4ου ΓΕΛ Ζωγράφου στο πρόγραμμα “Teachers4Europe Ambassadors”

To 4o ΓΕΛ Ζωγράφου συμμετέχει κατά το σχολικό έτος 2015-2016 στο πρόγραμμα “Teachers4Europe Ambassadors”. Πρόκειται για εκπαιδευτικό πρόγραμμα που διοργανώνεται από την Αντιπροσωπεία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα σε συνεργασία με το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και το Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, Έρευνας, Ανάπτυξης και Διαπανεπιστημιακής Συνεργασίας (ERDIC)  του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Στόχος της δράσης είναι μέσα από βιωματικές και καινοτόμες πρακτικές οι καθηγητές να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους για την Ευρωπαϊκή Ένωση και σύγχρονα Ευρωπαϊκά θέματα, να βελτιώσουν τη συμμετοχή τους στα δρώμενα ως ενεργοί πολίτες και να  συμμετάσχουν σε ενεργό πλαίσιο ανταλλαγής απόψεων και καλών πρακτικών στην εκπαίδευση εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Στο σχολείο μας υλοποιήθηκαν  το 2016 δράσεις σχετικά με το θέμα του διαδικτύου, της ρητορικής του μίσους στο διαδίκτυο και τις διακρίσεις. Στις δράσεις συμμετείχαν μαθητές της Α’ και της Β’ Λυκείου. Συγκεκριμένα, οι μαθητές ασχολήθηκαν με το θέμα των διακρίσεων, τα είδη τους  και την προστασία τους από αυτές στην Ευρωπαϊκή Ένωση δημιουργώντας padlet, υλοποίησαν  βιωματική δράση (ομαδικό παιχνίδι) για τα ανθρώπινα δικαιώματα και το συσχετισμό τους με τη ρητορική μίσους στο διαδίκτυο, εκπόνησαν παρουσίαση powerpoint για την έννοια της ρητορικής του μίσους στο διαδίκτυο, την έκταση του φαινομένου και τους τρόπους αντιμετώπισής του και τέλος, με αφορμή την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου (9 Φεβρουαρίου) εκπόνησαν διδακτικό σενάριο με φύλλο εργασίας για την ασφάλεια των δεδομένων στο διαδίκτυο και τα σχετικά προβλεπόμενα από τα ευρωπαϊκά όργανα και  τους ευρωπαϊκούς θεσμούς. Υπεύθυνη για τη δράση είναι η κα Δέσποινα Κυριακάκη, φιλόλογος.

Τις εργασίες θα βρείτε στα παρακάτω links.

Διακρίσεις, ρητορική του μίσους

Βιωματική δράση για τα ανθρώπινα δικαιώματα

Σενάριο διδασκαλίας για το διαδίκτυο

Ίσως σας ενδιαφέρουν…

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ! (Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση)