Learning Scenario 2, Croatia, Invitations then and now

To δεύτερο διδακτικό σενάριο εκπονήθηκε από το εταιρικό σχολείο της Κροατίας. Αρχικά, η ομάδα Erasmus κλήθηκε να παρατηρήσει φωτογραφίες που αφορούν διαφόρων ειδών προσκλήσεις[1] ,ενώ μέσω κατάλληλων ερωτήσεων του διδάσκοντος οι μαθητές κλήθηκαν να περιγράψουν δικές τους εμπειρίες και συνήθειες σχετικά με τους τρόπους πρόσκλησης που χρησιμοποιούνται συνήθως στη σημερινή εποχή.

Κατόπιν, οι μαθητές κλήθηκαν να διαβάσουν ορισμένα στοιχεία σχετικά με την ιστορία των προσκλήσεων ανά τους αιώνες[2]. Στη συνέχεια ο διδάσκων υπέβαλλε ορισμένες ερωτήσεις, στην απάντηση των οποίων συμμετείχαν όλοι οι μαθητές συμπληρώνοντας ο ένας τον άλλον.

Το επόμενο βήμα ήταν να χωριστούν οι μαθητές σε ομάδες εργασίας των 4 ατόμων, και αφού μελέτησαν προσεκτικά κάποιες προσκλήσεις που τους δόθηκαν[3], ζητήθηκε από κάθε ομάδα να επιλέξει εκείνη την πρόσκληση που θα αποδεχόταν ευκολότερα, εξηγώντας παράλληλα και τους λόγους που την ώθησαν σε αυτή την επιλογή της. Μετά από συζήτηση σχετικά με το περιεχόμενο και το ύφος που πρέπει να έχει μία πρόσκληση, οι μαθητές κλήθηκαν να γράψουν ανά ομάδα μία πρόσκληση που θα απευθύνεται στους μαθητές των εταιρικών σχολείων, μέσω της οποίας θα τους προσκαλούν στην κινητικότητα που θα πραγματοποιηθεί στη χώρα μας. Οι προσκλήσεις αυτές, θα έπρεπε να περιλαμβάνουν ημερομηνία, τόπο, ώρα και τυχόν αντικείμενα που θα πρέπει να φέρουν οι προσκεκλημένοι.

Oι μαθητές/τριες ανάρτησαν τις εργασίες των ομάδων τους στο ακόλουθο padlet

https://padlet.com/dorcakd/7puhnbnv72lox3vo

Kατόπιν μαθήτριες από το Β2 δίδαξαν δραστηριότητες του συγκεκριμένου μαθήματος στο μάθημα της Ιστορίας στο τμήμα Β1. Οι μαθητές/τριες του τμήματος εργάστηκαν σε ομάδες και έφτιαξαν τις παρακάτω προσκλήσεις.


[1] https://sway.office.com/izYO0T0beDllf86f?ref=Link

[2] https://odacreative.com/blog/2018/12/24/celebrating-famous-invitations-from-ancient-to-modern-times/

[3]https://docs.google.com/document/d/1iKDSV4wSXIoZLzVJpZHxK0wsb4WyOCiPs3iYzBrkrCE/edit?usp=sharing

Μπορεί επίσης να σας αρέσει...

ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ! (Τα σχόλια δημοσιεύονται μετά από έγκριση)